Mendaki Bukit Broga

pagi nie, aku ngan bf aku pergi mendaki Bukit Broga...tue pun dye yang ajak...dye nak sangat...aku nie da la "copek hongeh"....Bukit Broga nie terletak kat Semenyih...tinggi dye 1.7 m..

muke excited...haha...=p 

the driver.....hehe....



dalam 9.30 kitaorang sampai...


tengok...ramai orang....

tiket parking..hehe....

pergh....bagi aku yang comel lote nie, memang banyak kali stop la nak mendaki tue....dye bengang jek....sabar ye sayang, gf kamu nie tak larat....macam-macam aku rase....sakit perut la....mual la...kaki berat la...time rehat tue, nafas aku memang kuat la...jantung aku, dupdapdupdap cepat tol....biase la...orang tak bersenam memang cam nie...padan muke aku....agak lame jugak la nak naik disebabkan aku nie..hehe....



korang tengok tinggi bukit tue nak sampai puncak....aku betol-betol tak larat...aku berenti samapi situ jek....dapat la snap beberapa gambar....

dapat la view dari atas kan??hehe....



jalan nak naik dan turun bukit tue, memang berliku-liku...nak turun tue, aku bikan main laju lagi tau...nasib baik tak terjatuh...hehe....



muke penat...hehe....tue tengah makan sandwich la...konon nak makan kat atas ouncak tue tapi da aku tak larat, makan dalam kete pun jadi la...hehe....balik umah terus melangkup jek....tido tak sedar diri...hehe....


to cayang, len kali kiter pergi lagi yer....len kali kiter betul-betul tawan puncak tue...heee.....

Comments

tiada nama said…
uieh.. dah makin sihat laki ko eh? hehe
fienaz said…
haha....tengok la sape yang jage...hehehe....=p

Popular Posts