kes anynomous

malam-malam sambil tengok tv, aku g la singgah blog-blog korang nie...hehe....aku tengok banyak kes pasal anynomous nie.....yang bagi komen membina tue ok la kan...tapi jenis yang maki-maki nie....dah tak de keje ke dyaorang nie???

satu kes kat blog nurulbadiah, si anynomous nie maki kaw-kaw kat dye...teruk betol la...kalau tak suke, tak payah la baca blog orang tue....nie kes dengki la tue...

kepada nurulbadiah, sabar banyak-banyak k....

aku tak pernah ade pengalaman pun pasal anynomous nie, ye la...blogger baru le katekan..hehe...harap-harap tak de la ekkk.....(kalau la boley elak ye tak??? mengarut je fienaz nie..hehe....=p)

Comments

makin popular blog tu makin byk anonymous...
fienaz said…
ooo...ade yang dengki ekkk....

Popular Posts