jom kiter blogwalking...

thankz to google...walaupun tak de kene pun ngan blogwalking..hehe....=p


keje pun tak banyak....bos pun tak ramai yang ade...ape lagi...aku nak g serbu blog-blog korang nie....haha...bukan aper, aku tak dapat nak tengok semua....yang aku follow dan yang jadi follower aku, aku bukak maner yang sempat jek....tue pun tak sempat untuk meninggalkan jejak aku...(ko ingat ko peymes la penaz???prasan...haha...=p) abaikan mesej dalam kurungan tue...hehe....

tujuan buat BW nie, kiter boley mengeratkan ikatan silaturrahim diantara blogger...betol tak?? bertambah la kawan kiter.....best tau ramai kawan nie...hehe....tak de niat pun nak cari publisiti ke ape ker....no la....niat nak blajar kat blogger yang otai nie ade la....ye la, im still beginner....harusla blajar, ok??hehe...

eh, jom la...kier g terjah...hehe....nanti makin merapu aku...hehe....

Comments

SiNuruLAin said…
singgah tengahari kat sini..

betol2...setuju dengan tujuan BW nie..cari kawan bukan cari lawan.. kannnnn???
♥ manje ♥ said…
assalamualaikum

hehe kita pon baru nak BW...
lama benar tak BW... jom ~
fienaz said…
ujang : eh2x...ujang comment kat sini la..hehe...

Si NuruLAin : betol tue...hee...keep in touch k...hehe...


manje : wkmslam....jom2x...lagi ramai lagi meriah..hehe....(^_^)

Popular Posts