alamak....tak abis pun lagi....hu...=(

alamak....petang nie ader mesyuarat la plak....baru je tau nie...dyaorang bagitau sebelum lunch tadi...baru sket jek aku BW nie...belom pun terjah semuanyer tau....ade jek yang menghalang...hehe....tak per2x...ade mase nanti aku sambung....lalalala....(seronok gak BW nie...hehe....)

ha...nak bagitau sket....maner yang aku dah terjah tue, dapat la aku meninggalkan jejak aku...tapi ade setengah tue mempunyai masalah la....


 blog kene removed???haiyakkk.....


 aik...private???herrmmm.....

yang nie tak jumpe....adoiii....

macam maner la aku nak terjah dan kenal blogger-blogger nie???? herrmmmm......


p/s : kepada blog-blog yang tak sempat aku terjah, jangan kecik ati....nanti aku terjah, ok??? (^_^)

Comments

dwaty said…
yup.... sama la... banyak yang macamni... tak leh buka... ermmm saya punya blog ok ker??? boleh terjah???
fienaz said…
dwatynyer blog belum terjah lagi...akan diterjah nanti....maaf yer...amik mase kit...(^_^)
Azza Firza said…
sabar aje ye, hehe
azzey said…
Yelah akak pon ada terjumpa yg private tu 2-3 hari ni. pelik gak....np private kan tetiba..:)
fienaz said…
azza : hee....tau tak per...

kak azzey : tue la pasal...nak buat terjah pun tak pat...hehe...
..miss hana.. said…
terjah fienaz balik...hikhik...
fienaz said…
hihi....terharu ni...kene terjah balik....tq singgah sni...hee...(^_^)

Popular Posts