Kursus BITK hari ke-2

hari kedua, cuaca cerah...kursus...ok la...hehe....enjoy the picture ok...


suasana dalam dewan....









muke bosan + ngantuk..hehe....





penaz memang suke mengembungkan pipi...tembam la...hu....




kak iza buat aper tue???





laa....men game???ish..ish..hehe....=p



time lunch...beratur nak mengambil makanan.....



aku nak ambil gambar orang beratur ambil makanan, tapi akak ni sempat plak masuk lam gambar...tak per la kak...glamer u...hehe....=p



kejadian yang tak disangka berlaku...ramai lagi yang sedang menunggu...termasuk kami....




lauk habis...huhu.....dapat ler makan sikit...aper la bajet dyaorang nie...ramai lagi tau yang tak makan lagi....sedih betol....


Comments

dwaty said…
kursus BITK Nni.. kalau dan apply... macammana nak tau kita dpt???
Puteri Salju said…
bestnye bitk pun ada kursus..

x pernah p kursus.. huhu

jabatan yg buat or kementerian?
fienaz said…
dwaty : kitaorang just call AG tanye..dyaorang memang tak kuar surat...saper yang dah apply kire dapat la...name da ade...

puteri salju : kursus nie kementrian kew yang buat....kene tengok laman web dye, baru tahu....

Popular Posts