tak jadi majookkkk dah....

waarrgghhh....ooppss....termenguap plak..hehe...menguap tutup mulut tau...kalau biar ternganga, setan masokkk...

tengah ari tadi dalam mode majookkk....aku antar mesej kat biase-biase jek...just mesej nak cakap "nak lik dah".."sampai umah dah"...tue je la...dye pulak senyap cam tue jek....dalam kol 12.50 aku call dye...bukan aper..mane tau kot dye tertido tak bangun lagi leh kejotkan pergi solat jumaat kan....cakap pun ala-ala majoookkk la konon....tapi dye...ala...tak kan nak pujuk der...dye cakap cam tak de pe yang berlaku...perghhh...aku majoookkk nie...

stat dye tanyer da makan ke bloomm...aku jawab tak...padahal aku da melantak roti canai pagi tadi..majokk la konon....hehe....pas tue, tnye pasal makan tengah ari lak...dye nak suruh aku makan gak...yer, t bby beli...aku jawab dalam keadaan cover gelak...aku cakap tak beli aper-aper pun padahal sebelum singgah balik tue, aku dah beli nasi da..just tak de selera jek...hehe...tak baik betolll fienaz nie...nasib baik dye tak bace blog aku...kalo tak, mamposss aku...hehe....sori yer dear....

tuptup...tak jadi majoookk ah....tak de hasil...kang aku yang rugi..hehe....

thankz to google



* sebenarnyer aku nak update petang tadi, tapi opis aku black out...2 kali lak tue....sebab tue update lambt sket...heee....

Comments

Popular Posts