ingat jalan nie ko punyer ke ha???

thankz to google


time nak g keje pagi tadi, ade la sorang minah india nie, melintas jalan terhegeh-hegeh....ayoo...ingat jalan nie ko punyer ker??dah la aku nak ke simpang jalan, boleh dye melintas kat tengah-tengah simpang tue terhegeh-hegeh. aku terpakse stop kete tau.hu....sabor je la....

dah la semalam aku pergi kedai, keter minah nie gak parking tergah jalan.....wat jem jalan jek kat si tue..dah la jalan tue kecik...(bak kater mak aku, jalan cam jalan kampung....) kot ye pun nk g beli barang, cube la park kete tue elok-elok. tok sah la nak wat jalan tue cam dye punyer....

geram tau...dah la spesies dye nie memang suke wat cam jalan sendir...salah dyaorang tapi dyaorang wat cam salah kite...pandang semacam je kat kite..padahal salah dye...geramnyer aku.....

sabar penaz....sabar....tarik nafas......lepaskan....hu....*kiciwa*





Comments

Popular Posts