jom bekpes....

lapo lak rase pepagi nie....hee...ari nie aku langgar pantang sket....ye la..untuk mengawal "kecomelan" aku nie, kene la jage makan sket....dah bertambah-tambah "comel" lak aku rase...hehe....(perasan...cakap la ko da makin temban...)

dah 2 minggu aku bekpes just minum nesvita oat....alhamdulillh....boleh tahan sampai tengahari...tengahari mule lah aku carik nasik nak makan....hehe....lapo wei...


thankz to google


so, ari nie, disebabkan aku lapo, aku langgar la pantang aku. aku makan roti telur ari nie...ok la kan...nak makan nasi lemak, aku pikir banyak kali...memang sedap wooo makan nasi lemak nie....sluuurrrppp.....dugaan....sabar je la penaz....hehe....

thankz to google

thankz to google

korang tengok gambar nasi lemak tue...memang cukup mengiurkan....sabor je la...hehe....jom bekpes...hehe...




Comments

Popular Posts