salah aku ker???

baru kejap jek main-main mesej ngan dye....mesej gurau-gurau siap dengan gelak tawa lagi....setiap kali bace mesej mesti terukir senyuman kat bibir....memang tak dinafikan....biler dye tak de kredit, dye terus online facebook dan kitaorang sambung mesej kat situ plak...nasib baik aku online. kalau tak aku memang nak call pun...ye la da senyap gitu kan???

aku ajak dye on ym sebab aku maleh nak pakai facebook mesej...kecik nar...tak puas nak tengok...tapi ape yang aku fikir lain. dye tetiber marah aku plak...terus mengungkit kisah-kisah lama.....hairan...baru aku teringat...dye marahkan seseorang nie...tapi naper aku dijadikan tempat melepaskan marah???

biler aku cakap means taip macam-macam (ayat mengarut...bese la kalau perempuan nga majuk nie...) dye cakap tau da...dye cabar aku call...aku call je la...dye tak la tengking k...dye cakap dengan baik gak tapi dengan nada yang dye marah....aku tak nak la cakap ape yang aku taip kat ym tue....jenis aku, kalau orang tengah marah, biarkan jek...biar dye sejuk sendiri....lagipun aku nie bukan jenis geti nak pujuk orang...

salah ker aku tertido biler nga mesej-mesej ngan dye???dye cakap aku tak sungguh-sungguh...dok sibuk layan mate dari layan dye...adoooiii....aku keje weiiihhh...lagipun da pukul 1-2 pagi, memang time tdo kan???

pastue cakap pasal mende online nie tak elok...siap bagi link lagi...(lupe nak copy...) tu pasal orang curang dalam fb. pas tue cerai...aku bukan jenis cam tue la....ape kesss??? aku tak paham....

salah aku ker???

Comments

n!cK said…
hmm..susah kan nak difahami..saba je la..:(
tue la pasal...memang tengah sabar la nie...tq awak..
Kalau tertidur esoknya bagitau tertidur , ok lagi ..
tapi , kalau tertidur tak bgitau langsung ..sapa tak marah kan ......
ye la...betul juga tue....thankz nelly...

Popular Posts