zaman kanak-kanak

cube teka...mane aku??hehe....(nie gambar aku waktu darjah empat...ambil kat kawan aku...hehe.....)



cepat...masa berlalu dengan cepat je nie....tak dapat???ok lah...aku bagitau.....
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.




aku sendiri tergelak tau tengok gambar aku waktu kecik-kecik dulu...berbeza dari dulu ngan sekarang...dulu aku kurus dan gelap...sekarang...tembam dan cerah...hehe...tak pe...yang penting kiter hepiii....



p/s : member sekolah rendah yang menari berpasangan depan tue, akan melansungkan perkahwinan tahun depan...mereka bertemu kembali setelah 14 tahun tak jumpe...kalau dah jodoh, tak kemana....(^_^)

Comments

azzey said…
Akak dulu pon gelap gak fienaz ; tp skrg pon bkn le cerah sgt...he3...malu tgk gbr2 lama dulu.... :)
fienaz said…
hehe...tau tak per....
Princess Nur said…
sama jugak cam akak..masa kecik dulu comot dan hudus betul..malu nak tunjuk gambar..hehe
fienaz said…
hehe....ye ker kak??hehe...tue la...dulu lain, sekarang lain..patut la ramai kawan cakap muka dah len..

Popular Posts