hadiah untuk dye...

Balik-balik dari rumah pak cik aku semalam, aku terus sediakan bahan-bahan nak buat cup cake....aku tak pernah buat pun..nie first time aku buat cup cake...semuanye kene buat dalam mase yang aku tetap kan..mane taknyer, kol 10.30 aku da gerak pergi musix box ngan dye...

dengan berbekal kertas resepi yang aku amik dari dapur azli razali...terima kasih aku ucapkan....(^_^)

dengan mase yang bagi aku agak singkat, ( ye la...budak baru balajar...hehe...) aku terus buat...mixer tak der so, aku just gaul je dengan kudrat yang aku ader...hehe....

dan tara.....nie la hasil nyer.....





budak baru blajar...so, comot la sket...simple jek....tapi tak per...asal kan sedap (prasan sendiri...hehe.....) berjaya jugak aku buat... boley la buat len kali plak kan??hehe....

selain daripada cup cake nie, ade la hadiah len yang aku beli untuk dye jugak...hehe....

perasaan aku dup dap dup dap jek tau biler tengok dye makan cup cake nie...hu...dye kater sedap weih...aku cam tak cye jek....betol kah??macam mimpi plakk rase...hehe....nie la hadiah dari aku untuk dye....


SELAMAT HARI JADI SAYANG....!!!!

I LOVE YOU SO MUCH.....

Comments

Popular Posts