kembali bekerja...malasnyer....

setelah 2 hari aku bercuti, hari ini aku kembali bekerja seperti biase...memang malas la nak bangun pepagi pergi kerja...ye la, da cuti 4 hari ler kater katekan...hehe....memang liat...tapi ari isnin ari tue aku boley terbangun nak pergi keje lak..hehe...mimpi kot...

aku bercuti bukan nyer pergi bercuti bermalam kat maner-maner....aku duk kat umah jek...hehe....sebenar nyer nak menghabiskan mase ngan bf aku jek...bukan selalu pun dapat cuti sesamer nie tau...dye da la keje ikut shift...time aku keje, dye cuti...aku cuti, dye keje.....memang jarang la dapat sama-sama cuti nie....disebabkan dye amik cuti (sempena besday dye, dye amik cuti 5 ari tue....hehe....), aku pun amik cuti 2 ari jek...

ari isnin kitaorng pergi mandi ari terjun...perghhh....lame giler aku tak pergi mandi air terjun...besttt sesangat....sejuk giler....baru rendam sekejap aku dah menggigil...hehe....aku siap bawak nasi goreng ( aku masak tau....tak caye la tue....hu....=P ) seronok jek aku tengok dye makan makanan yang aku masak....(prasaan yang best timbul kat lam ati aku...hehe....) tak tau la naper kan....tapi aku suke sangat-sangat....dye cakap sedap plak tue...(walaupun hanyer nasi goreng biase jek) terharu tau...hehe....

semalam, aku just pergi jejalan jek ngan dye...tak pergi maner pun...yang penting, dapat menghabiskan mase bersama ngan dye....hepi-hepi cangat.....tq cayang....(^_^)

Comments

Popular Posts