The Royal Wedding.....

aku harap aku tak terlambat nak citer pasal royal wedding nie...(ye la...aku tau da lambat....tak kire..aku nak citer gak....=p) time tue aku kat Cameron, dapat la tengok live....(tak la penuh...tukar-tukar channel gak...hehe....) aku suke sangat tengok wedding dress Kate.....canteekkkk sangat....aku suke....nak wat cam tue gak la...hehe....(nak mampos...gerenti tak boleh...ngengade la penaz nie....)


Kate pun sangat-sangat canteeekkk....i looiikkeee....hee....(^_^)


aku nak letak gambar Royal Wedding nie....sebelum tue nak cakap terima kasih kat pak cik google...penaz curi gambar..hehe....=p




















hee...saje je nyelit gambar Prince Charles dan Lady Diana nie....kan nie ibu kepada Prince William....(^_^)






Comments

Mîss Rôry said…
prince william n harry kesayangan rakyat n keluarge diraja plg terkenal kt dunia.. wajah willy pOn saling x tumpah dgn wajah ibunya.. wedding willy n kate tOntOnan seluruh dunia.. klu keluarge diraja len ade? rsnyer cm Org x heran ajer.. hehehe..
hehe....betol tue miss r..mane2 channel pasal wedding dyaorng nie...yang lain memang orang tak heran sangat pun....hehe...
shidah said…
lawakan kate nie..bju pengantin pun sopan kan??cantik sgt bajunya..akak pun suka :)
a'ah kak..tau tak pe...

Popular Posts